Vrije tijd met waarde(n)

Zin in een uitstap, cultuurbeleving of kom je gewoon graag onder de mensen? Bij Linx+ ben je aan het beste adres. Ons regionaal en lokaal vrijetijdsaanbod heeft steeds een linkse meerwaarde. Met Linx+ doet ABVV-regio Antwerpen je een socio-cultureel aanbod dat je moet proeven!

Activiteiten in de regio Antwerpen

Linx+ regio Antwerpen biedt je een waaier van boeiende activiteiten waaraan je altijd aan kan deelnemen. We bezoeken bijvoorbeeld de Ruien, de kerncentrale in Doel en gaan achter de schermen van de haven kijken. Jaarlijks staat er een familiezoektocht op het programma. We kruiden het geheel af met meer inhoudelijke activiteiten zoals een brunch met Straffe Madammen, waar 4 dames getuigen over hun leven.

Afdelingen

Linx+ regio Antwerpen bestaat uit afdelingen gedragen door vrijwilligers. Ook zij hebben een mooi aanbod en zien graag nieuwe snoeten op hun activiteiten. Gezellig samenzijn, uitstappen naar diverse oorden, kantklossen en foto- en videobeoefening. Het hoort er allemaal bij. Kortom: Linx+ is een bont gezelschap dat meer dan de moeite waard is. Ook voor jou.  Je bent steeds welkom.

Je vindt hier een overzicht van onze afdelingen en hun contactadressen. De meeste brengen een gevarieerd socio-cultureel aanbod.

• Linx+ regio Antwerpen | Ommeganckstraat 35 | 2018 Antwerpen
    Tel. 03 220 67 11 | Fax 03 220 66 73 | linx+.antwerpen@abvv.be

• Linx+
    (Over ons - Werkingen en diensten)